środa, 26 sierpnia 2009

Dziś nie językowo, a reklamowo. 

Jednak świat języka ojczystego współistnieje nierozerwalnie ze światem przekazu reklamowego, a ja na oba jestem wyczulona, dlatego wszem wobec informuję o drugim poletku do radosnej twórczości własnej. 

Oto poza oBłędną Polszczyzną (www.inklinacjepozytywne.blogspot.com) prowadzę również Ogłupiające reklamy (www.oglupiajacereklamy.blogspot.com).

Przypominam również o najlepszych FOTOblogach w mieście:  

Chwytający codzienności i niecodzienności:
W międzyczasie (wmiedzyczasie.blogspot.com) oraz mistrzostwo w akcentowaniu estetyki i przeżyć:  
Cali Trippin' (cali-trippin.blogspot.com).

Zachęcam do zaglądania, czytania, komentowania i polemizowania!


1 komentarz:

  1. Zgadzam się, też odwiedziłem kiedyś ten "W międzyczasie". Natomiast ten drugi, Cali Trippin' to mam nawet dodane do zakładek bo jest genialny. Autor musi być szalenie interesującym człowiekiem ;-)
    Dziękuję za reklamę i nie pozostaje mi nic innego, jak też któregoś dnia polecić swoim czytelnikom edukacyjne wywody językowo-reklamowe.

    OdpowiedzUsuń